W latach 2010-2014 Ford przeprojektował model Mustanga S197, wprowadzając nowy pakiet „Track Pack”. Mimo że samochód nadal opierał się na starym podwoziu S197, otrzymał kompletnie zmodyfikowane wnętrze i wygląd zewnętrzny. Wprowadzono także poprawki w wydajności, udoskonalono zawieszenie, co poprawiło komfort jazdy. Ostatecznie model ten dostał nowy silnik 5.0 Coyote, osiągając moc do 420 KM. Poniżej znajduje się lista różnych pakietów dostępnych w poszczególnych rocznikach modelu:

  • 2010 – Track Pack
  • 2011 – 2012 – tylko pakiet Brembo, bez Track Pack
  • 2013 – 2014 – Track Pack

Pakiet z 2010 roku był dostępny w nowych modelach GT 2010 z manualną skrzynią biegów. Zawierał 19-calowe opony Pirelli P Zero P255/40ZR, przednie i tylne stabilizatory z modelu Shelby GT500 z 2009 roku, a także amortyzatory i sprężyny dostosowane do nowych opon i zmienionych stabilizatorów. Oto lista kluczowych ulepszeń wchodzących w skład tego pakietu:

  • stosunek przekładni tylnego dyferencjału 3.73 z tarczami szpery z włókna węglowego,
  • przekalibrowane systemy AdvanceTrac, ABS i kontroli trakcji,
  • 19-calowe opony letnie Pirelli,
  • wydajne klocki hamulcowe przednie/tylne,
  • dostrojone amortyzatory i sprężyny,
  • przednie i tylne stabilizatory GT 500 oraz dolne tylne wahacze.

Pakiet Track Pack z lat 2013-2014 zawierał kilka zmian w stosunku do wersji z 2010 roku:

  • Dyferencjał Torsen,
  • Chłodnica (wymiennik ciepła) oleju silnikowego,
  • Radiator (chłodnica) z wersji Boss.

Pakiet Track Pack został wprowadzony przez Forda, aby umożliwić klientom nabycie ulepszonej wersji GT bez wydawania dużych sum pieniędzy. Był to atrakcyjny pakiet, który przyciągnął wielu entuzjastów Mustanga, ceniących sobie jakość tych fabrycznych dodatków.

#FordMustang #TrackPack #MustangGT #Samochody #Modyfikacje #PakietTrack #Automotive #ShelbyGT500 #PerformanceCars #PakietBrembo #CoyoteEngine #MuscleCar #CarEnthusiasts #MustangLove #FordPerformance